-

Kul ikväll hoppas jag! Ska snart hoppa in i duschen och sådära, jag har varit riktigt äcklig idiag, men har faktiskt inte gjort något speciellt.. Mest bara åkt bil? Jag kunde inte vakna imorse. Jätteskumt.. Jag skjutsade mamma till jobbet kl. 7, och när jag kom hem igen så somnade jag om. Vaknade kl. kvart över ett och insåg att jag var illa tvungen att gå upp, för jag skulle åka hem till mamma och ringa ett samtal som bara har telefontid från 1 till halv tre. Hurra för att inte ha hemtelefon?

Men sen har jag varit aptrött hela dagen. Blä. Man blir trött av att gå hemma. Andréa verkar ha samma syndrom. Vi kanske borde dra igång ett eget företag? KOM IGEEN! Vi behöver bara startkapital. Och en företagsidé.. haha.

Vad sägs om klänning och mina nya stövlar? Känns som att det är dags att inviga dem. Vem pratar jag med egentligen! haha. Nej, hej då, duschen var det. Men först prata klart med min gulliga Anki, hon är bra hon :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: anki

gud vad du är underbar <3

haha jag älskar att inte ha hemtelefon!

2009-09-25 @ 13:00:19
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0