-

Hellulu. Bitterfittan is back!

Nej, idag ska jag inte vara bitter. Jag har precis kastat mig ut i den härliga världen av arbetssökande. Inte fan var det det här jag stod och hoppade på flaket för! Men det, som allt annat, kommer att lösa sig till det bättre. Bara så ni vet det så löser sig allt med tiden, man msåte bara anstränga sig lite extra. Och utmaningar är kul!

Känner ni hur positiv jag är idag? Hoho. Har varit en mysig dag, träffade min skrutt-Ahli i centrum och följde med henne till tandis, sen käkade vi lunch. Riktigt god kycklingsallad faktiskt, annars brukar just kycklingsallad inte vara jättegott.. mest.. torrt. Har kommit in i en av mina reagge perioder. Haha. jag har såna ibland, när jag nästan bara lyssnar på det. Ibland är det thåström perioder också.. det hade jag för ett tag sen, mittemellan greklandresorna. Men nu är det alltså reagge! Man blir väldigt kärleksfull-varm och go och sådära av det. Iaf av mina favvolåtar.

Nåja. Jag har planer! Haha. Jag är nervös. Men det går över och det kommer bli gryyyymt. Men planerna kommer förbli hemliga. Är några få som vet om dom.. knappt någon! MUHAHA.

Jag har förresten kommit fram till att jag behöver vara knallfull för att kunna dansa. Hahaha. Inte knallfull men ja.. så pass att jag skulle bita Andréa i kinden om jag fick chansen.

nu ska jag laga mat, bjuder på en snygg bild på mig och min vän JOJJO!


vackra du :)

Kommentarer
Postat av: Ahli

hjärtat :)

2009-09-08 @ 00:49:11
Postat av: Andrea

det är inte okej att brännmärka mig eller bita mig.. så länge vi båda inte är nakna med en stor svart dildo. Punkt.

2009-09-09 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0