-

Sagt och gjort. Jag ritade! Jag får inspiration av att titta på bilderna men när jag är klar så.. är det inte den personen som jag har haft som syfte att rita av, som är på bilden. Jag ritar oftast människor, typ porträtt. Ögonen är min favoritdel. och näsan, för näsor är rätt roliga. Inte för att jag är grym på att rita eller något men det ger mig.. lugn för en stund. Jag blir liksom tvungen att fokusera på bilden, och det är lugnande, det ger mig ro. Idag orkade jag bara göra en bild. Jesper tyckte att den var fin, men helt ärligt, säger man verkligen till någon om bilden är ful? Jag skulle nog inte göra det, möjligtvis om det var inför något viktigt (om en av mina kompisar som INTE kan sjunga skulle säga att denne ville söka till Idol skulle jag faktiskt säga att det inte låter bra) om ni förstår vad jag menar.

Vet inte vad jag ville ha sagt. Skulle ni vilja se teckningen eller? Fast nej, jag vet inte om jag skulle våga visa upp den. inte för att jag skäms utan för att det är personligt. eller.. ja.

Nu ska jag titta på efterlyst, reprisen. Jätteroligt verkligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan jag gör designer grattis , om man vill ha ? :)



[email protected]

2009-09-28 @ 09:38:27
URL: http://fiiws.blogg.se/
Postat av: anki

söt du är :)

2009-10-02 @ 10:40:49
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0