-

Händelserik dag.. Jag har ont i kroppen och är trött.

Idag fick jag hem mina två små tossekatter (läs; kattungar). Just nu ligger de och kramas i soffan..

Happ. Här har det inte hänt mycket. Bert Karlsson kommer hemsöka mig i mina drömmar efter den där jävla reklamen "ringUp".. Jag har som sagt inte så mycket att skriva i vanlig ordning. Jag kommer förmodligen lämna Sverige om ett tag om jag får som jag vill. Jag har huvudvärk. Jag har lite ångest (eller mycket) Jag är just nu jävligt bitter och missnöjd, men vad ska jag göra. jag FÖRSÖKER förändra situationen iaf, jag sitter inte bara och deppar.. typ... inte jämt iaf.. Nu sova.


See.. I'm happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0