-

Hej hej! Har bara en liten fråga, är det normalt att hallucinera? Jag kan svära på att jag såg en spindel/långben/fjäril/whatever på väggen. Och den var liksom inte liten, utan ganska stor, som en handflata ungefär. Men när jag tittar dit, så är den inte där. Letar och letar (vill ju inte ha små monster krypandes?) men hittar den inte. Men jag är SÄKER på att jag såg den..

På tal om hallucinationer. Emelie drömde att "robinson crusoe" (alla som har varit på kos lär veta vem jag menar) eller vänta roligare om jag letar upp en bild, han tvingade både mig och emelie att ta kort med honom! hahaaha.
iaf, här är han


ja, Emelie hallucinerade (drömde?) att han satt på våran balkong! hahaha. Jag hade dött! (bör tilläggas att Emelie har spanat på honom sen vi kom dit första dagen, ett jävla tjat om hur sexigt hans skägg är osv, blir så less)
Och jag hör röster, malin ser gubbar med soptunnor som hämtar pantburkar?

Nu, är detta normalt?
Hur som, jävligt kul är det iaf..

en annan sak som är kul.





det här är alltså samma "chokladpinnar". Först hade jag dem som tänder sen hade emelie dom som.. betar? Skitsamma. Det roliga är att sen kommer det några killar på förkrök hos oss. och emelie försöker ständigt bjuda dem på dom här chokladpinnarna!! Det finns en film när hon sitter och säger typ; grabbar, det finns chokladpinnar där inne.. Hör till saken att jag vet inte vad emelie hade gjort med dem mer än att ha dem i näsan.. hmm. (jo jag vet men det kan vi inte skriva här ;) )

TILLSLUT. hahahaha jag dör. Då går hon in och hämtar dom här två pinnarna (kom att tänka på nu att det var ju ganska äckligt att vi inte slängde dem direkt?) och lägger dem på bordet och typ, hoppas på att någon ska äta dem!! Jag skrattade ihjäl mig, ni måste höra hennes tonfall på videon, helt upphetsad "ät chokladpinnar!". hahaha.
Jaja, vet inte varför jag fick för mig att skriva det här. Emelie älskar bilden på mig, så det var mest för hennes skull. Bildspelet?

sjukt kul kväll förövrigt. Tror jag, alla kvällar har smält samman till en. Men alla kvällar var lyckade! Förutom söndagen när alla somnade.....

Until next time, PUSS!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha sofia, jag bara älskar det här inlägget, robinson crusoe han är ju så sexig, gud jag måste verkligen åka tillbaka och leta upp honom :p jag älskar bilderna å¨dig när du har chokladpinnarna i munnen och bildspelet är KLOCKRENT! :D

2009-09-09 @ 00:09:34
URL: http://emeliestomberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha söt du är emelie, I KNOW YOU LOVE robinson crusoe, alway in our hearts <3<3



Roligt att du gillade inlägget, jag älskade våra chokladpinnar ;)

<3

2009-09-09 @ 13:03:31
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0