-

hej hå. Ganska mkt bloggande nu ett par dagar (typ två). Men jag är på det humöret, uttråkad med andra ord! hihi.

Min middag (och jesper iofs..) bestod av en baconinlindad kycklingfilé med cayennepeppar (visserligen lite bränd, kycklingen alltså men det är godare så) en sallad med massa gott i, bland annat fetaost, coleslaw och creme fraice med paprika och.. chili? jag vet inte. Det blev iaf skitgott! Jag borde ha blivit kock. Inte för sent än dock. haha, det rimmade.

Sen bar det av på bio. Jag och jesper racade till Kista och såg linje 1 2 3 kapad. Ganska töntigt namn måste jag säga, men de flesta filmer får töntiga namn översatta till svenska, varför är det så? Den var sjukt bra iaf, jag gillar travolta, höhö. Vem gör inte det efter Grease liksom. Helt klart sevärd!

Nu sitter jag här och tjaffsar med mig själv. Det är rätt roligt.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0