baa.

Har sjukt tråkigt. Malin har varit här hos mig idag och fikat och snackat skit, det har varit väldigt trevligt och sjukt kul. Haha, en del som behövde berättas. Men nu gick hon för en stund sen och jag blev direkt uttråkad.

Vill dricka lite vin eller liknande ikväll men verkar inte vara någon som är på min briljanta idé. Är väl lika bra det iofs, eftersom jag jobbar kl. 9 imorgon. Men! Misströsta inte, jag kommer behöva pengarna när jag får dem.. hehe.. Hehehe.. Jaja.

Så nu, i brist på annat, ska jag fixa min naglar. Och det är ju skitkul verkligen, brukar tröttna efter halva men då måste jag kämpa för att göra det klart så det ser bra ut. Jävligt bra av mig med tanke på att jag egentligen inte får ha nagellack på jobbet.. Men jag vill så då gör jag det. Dom får skälla på mig om det är så.. Jag är ju bara extraanställd så kan ju inte gå utan nagellack i hopp om att få jobba! Haha, det ska jag fan säga. Mikkhet pra.

Okej puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0