den åttonde april tvåtusentio

hej på er.

Jag mår bra. Tack för erat fina stöd mina nära och kära! Värmer mycket i mitt lilla hjärta.

Idag har varit en bra dag, tog en kort promenad (med betoning på kort) nere vid Rosersbergs slott med Ahli. Latade mig, lagade en grym kycklinggryta, eller okej den var inte grym men faktiskt god, med potatishalvor (så sjukt mycket godare än vanlig potatis) och vitlöksbröd. Sen var vi uttråkade. Så vi bakade lite.



för första gången bakade vi munkar, som vi friterade och allt, värsta teamworket där! Sen hallongrottor fast med jordgubbssylt, men vem känner egentligen skillnad. Inte många skulle reagera på om man bytte ut ettiketten liksom. Sockerkaka med chokladsås och silverkulor.. eeh.. Tårta.. negerbollar. Lite sånt.

Som om inte det var nog så åt vi också gurka och minimajs med dip. Det var smaskigt.
Kollade film gjorde vi också! Paranormal Activity, nu mår jag lite psykiskt dåligt faktiskt . Har ni sett den? Den tär på psyket måste jag säga, satt på helspänn hela filmen. 

Igå såg jag också Veronika bestämmer sig för att dö. Jag kan inte rekommendera filmen helhjärtat men boken är grym! Självklart Paulo Coelho som har skrivit boken.. Och jag lovar er, att om ni ger den en chans så kommer ni verkligen förstå skönheten i den. Haha, nej men seriöst. Man får ett annat perspektiv på saker och ting. På livet. Vilket somliga behöver..

Orkar inte svamla mer, tvättstugan imorgon..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0