den femtonde april tvåtusentio

Hej på er!

Vaknade upp lagom pigg imorse av att jag fick en massa sms. Trevlig start, sen kunde jag inte somna om, antar att jag var utvilad. Och det var ju bra! Malin kom hit, så gick vi en promenad med Nemo. Sen hem hit och käkade lunch/frukost för mig, jag lagade carbonara. Fan va gott det blev!'

Ikväll ska jag träffa min mamma, vi ska åka till Kista och jag tvingade henne precis till att vi ska gå på bio, och se the bounty hunter, med Gerard Butler.. MUMS. Ska sitta och dregla hela filmen. hihi. Och äta stora mängder av popcorn.. Om jag inte dreglar för mycket det vill säga.

Ska väl försöka göra en insats här hemma och städa.. eller diska.. Men vad börjar på tv snart? Jo Gordon Ramsays program.. Kanske efter det. hehe..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0