den sjuttonde april tvåtusentio

Tjohopp.

Igår jobbade jag öppning, fram tills 15.00.. Dammsög bilen på jobbet vlket var fett onödigt, den blev inte mycket renare iallafall. Fixade så jag blev ledig nästa fredag och då är jag även ledig lördag söndag, så det blir en hel-helg! Tänker inte ta åt mig fler pass nu frivilligt, nu vill jag bara chilla för det mesta. Hehe.

Igår var jag ute med Sarah, vi började här hos mig och drack vin, cube och snackade. Alltid lika trevligt. Missade buss efter buss men kom ner till KC strax efter ett, efter att ha suttit på bussen och tyckt att det var en "kul idé" att byta körkort med varandra.. Hahaha! Vilket vi insåg sen att det inte skulle vara så populärt, så vi bytte tillbaka.

Det var lite segt (eller så var jag inte tillräckligt full) men vi gick runt och fram och tillbaka, hälsade på folk som man kände igen och andra som man inte sett på bra länge (läskigt det där men ändå ganska kul).
Trillade hem gjorde jag runt fyra inatt, efter att vi hade svängt förbi statoil och rosers. Jag åt dock inget på statoil.. Arbetsskada. Haha.

Okej. Nu ska jag typ nanna en sväng sen till jobbet kl. 16. Måttligt taggad till att sitta där i åtta timmar när den underbara vulkanaskan har lamslagit hela arbetsplatsen (Arlanda). Så det är helt dött på jobbet, eftersom alla som brukar handla hos oss inte kan jobba.. Ja..


såhär känner jag för att göra mot askan. SKRÄMMA DEEEEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0