okej..



Vem åker med och gör Storbritannien med mig i höst? Typ september - november någongång.. För i slutet av november har jag ett annat ställe som jag ska vara på, HEHEHE.

Men seriöst.. England, Irland, Skottland? Veeem hänger på?!

Kriterier för medföljande resekamrat: glad, positiv, inte så kinkig, sa jag glad? social, liberal, sexuellt frigjord (HAHA) allmänt bra inställning till livet och till saker som kommer gå fel (för i min närhet går mycket fel men det brukar vara roligt) vilja att göra saker och träffa nya människor och öppen för det mesta. Haha, ta mig inte seriöst alltså men det skulle vara roligt som fan.

(ursäkta mig men nu blev jag exalterad så jag tänker göra en smiley :D:D:D:D:D)

Pengar får bli ett senare problem. Kanske att jag får råna en bank men det gör inte så mycket. Bara jag slipper en trist vardag för ett tag. Hoho. Bilder? (Obs: den som följer med måste bära kilt en dag) (Obs2. om jag gör den här resan kan jag pricka av en sak på min attgörainnanjagdörlista!)





bilderna är från google.com


Kommentarer
Postat av: Gud

gäller kilten även om man åker till UK med? för isf har jag en snygg som bara hänger liksom..

2010-04-13 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0