people fear what they don't know

Jag har så ont i mina fötter!

Tidigt imorse (läs kl. 12) åkte jag och min vapendragare (läs Ahli) in till stan för att shoppa. Vilket man blir sugen på att göra när man har råkat komma över lite pengar. Nåväl, inget skäl att vara orolig, jag har inte fufflat med något olagligt. Som vanligt då också när man har pengar för en gångs skull så hittar man ju ingenting! Så i princip har jag bränt typ, tusen kr på ingenting. Hursomhelst, det jag kom hem med var;
En klänning från H&M, ett långt linne från New Yorker, fyra trosor, en bustier (tro på fan att det var det, kanske inte men skitsamma) ett shotglas, mascara, hudkräm, lypsyl och sen var det nog inge mer. Jo, två coola nyckelringar. Hehe. Som att ni bryr er.

Skitsamma. Hem kom vi tillsist efter att ha varit i Kista en sväng också. Tittade på Svenska Hollywoodfruar, oj vad jag älskar Maria Montazami, hon är bara så MYSIG. Haha.

Har inget "mer" vettigt att skriva så slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0