walking gets to boring when you learn how to fly



Hola hola

Jag vet inte riktigt vad jag skrev senast. Något om att röka var det tror jag.. Nåja.

Igår var en händelserik dag. Bad Jesper skicka ett sms och väcka mig vid tio (vilket jag inte gjorde, jag vaknade halv tolv och såg hans sms, hoho). Anna kommer förbi en snabbis, jag fixar mig och sen åker jag och Ahli iväg en det var lite som en blinddate (haha!) men vi har pratat på internet och jag erbjöd sovplats över natten eftersom hon skulle flyga iväg tidigt imorse. Men alltså, vi "lärde känna" varandra eftersom våra föräldrar känner varandra. Så nu, när jag har förklarat det... Efter Arlanda drog vi och lämnade hennes väska, åkte till donken, hämtade min mamma på jobbet som skulle sno bilen i några dagar, snodde istället Ahlis mammas bil, åkte till Kista, åkte tillbaka hem, snodde min brors bil och åkte hem till mig, sen ner igen och köpa kinesmat.. Allt som allt var det en väldigt rolig dag!

Idag har jag saker jag borde göra. Men jag har ingen ro i kroppen. Det suger..
Tiden börjar rinna ut. Imorgon kommer bli en sjukt bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0