Mycket nytt, mycket bra..

Mycket som har hänt (eller inte) Haha.

Jag har klippt mig idag så mitt hår är superkort. Investerat i ett dyrt schampoo också så nu jävlar ska jag få styr på barret.. Köpt lite nya kläder, mina pattar får inte plats i en d-kupa, inte helt illa. Jobbar på som vanligt, blev way too drunk i lördags och minns absoult ingenting.

Har tydligen hånglats med någon. Men med vem är frågan. Går runt och är halvförälskad i allt och alla typ, skulle vilja ha någon att kramas med. Eller va säger jag! Någon att umgås med typ, ta en fika, shoppa, ha sex, äta..

Annars har jag itne mycket att skriva.. Väntar på att få hem min strippstång! Kan inte använda den på ett tag iofs men ändå, bara ha den att titta på så länge.. Tjo..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0