19e juli 2010.

                                     
hahahaha glad tjej. va roligt det såg ut när den blev så stor! Från när vi åkte boattrip med Nikitas, jag var full när jag gick på båten på morgonen och blev bakis någonstans på vägen. Inte att rekommendera!

Alltså jag är så trött på det här nu. Haha. My god!

Försöker lägga in bilder på facebook. Jävla grekuppkoppling! Nåväl, det kommer upp några i taget iaf, alltid något. Inatt har jag sovit typ ingenting så jag sitter här och är skittrött. Var först på Jacksons med Ramones, Saga och hennes mamma. Drack lite drinkar, gick sen vidare till barstreet där jakten på en toalett börjar. Efter att ha varit inne på typ alla barer så kommer vi på att McDonalds har gratis toaletter, och under den timmen när jag och Saga irrat omkring har Ramona hunnit bli jättefull. Helt fantastiskt.

Så hon bestämmer sig för att gå hem medan jag och Saga sätter oss på Saloon Tex och dricker drinkar. Åh nej, förlåt mig. Groggar. Haha. Så less på allt vad typ sex on the beach och sanfransisco heter. Herregud. Så vi dricker i princip vodka och fanta lemon.

Gick på möte med jobbet idag, vi har möte varje dag kl. 14.. Det sas ingenting, så vi åt bara vår lunch och gick därifrån. Senare ringer Steven och berättar att mötet var flyttat, de har bytt ställe och tid men vi hade inte fått smset. Haha, inte mig emot.

Nu ska jag no sova en stund så får vi se vad vi ska hitta på ikväll.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0