21e juli 2010





Gårdagen alltså..

Jag och Ramones bestämmer oss för att gå ut och jobba. Brist på folk så vi tyckte att det var en bättre idé att köpa en liten flaska vodka och dela på. Ypperligt bra idé! Glada i hatten så traskade vi sen till torget med tanken att sälja massa biljetter nu när vi var lite "modigare". Vi står i tio minuter innan det kommer fram några norskar och frågar om vi vill följa med och förfesta på deras båt. Det lät ju mycket roligare så vi följde med dem och satt och lyssnade på dålig norsk musik (vad är det med norskar och deras musikstil..?) och drack lite. Med betoning på LITE för det var världens minsta glas.. Deras skeppare hette Erik och var svensk och en av norskarna (namn, vad är det liksom?) skulle förklara att han var snygg. Så han säger "Erik han har penis". HAHA. Jag och Ramona dog lite men han envisades med att han inte hade sagt penis utan typ pen som betyder snygg. Fast det gjorde han inte..

Vidare till barstreet där vi hamnade på White Corner bredvid ett gäng italienare. Och sen gick det bara utför... Herregud. En av italienarna (som förövrigt var 35 år typ) tyckte att jag och Ramona skulle komma till Milano "for shopping, food, wine" och tänk er det sägas med väldans italiensk brytning, sjukt roligt. Dom var hur trevliga som helst men när vi går in och ska dansa blir Ramona attackerad (hahaha) av en grek, trodde vi, men idag på stranden kom han fram och det visade sig att han var israel. Så full som hon är springer (!) hon därifrån och lämnar mig själv med alla dessa läskiga män så jag dricker upp min drink, tackar för mig och går för att leta efter någon jag kände. Vilket jag typ inte gjorde.



Nåväl. Det ena ledde till det andra och när Carro slutar jobbet tar vi sällskap hem där Ramona ligger däckad som alltid. Vet inte varför men plötsligt reser hon sig i sömnen och säger att hon har haft sex med någon väldigt ful person och inte i ruinerna denna gång.. Idag när vi konfronterade henne minns hon ingenting men hon är säker på att hon gick raka vägen hem. Vi får väl se om hon blir igenkänd av någon idag! Haha.

Blir väckt typ vid tio, fortfarande full. Då går vi till stranden för att vi skulle jobba.. Men jag i min fullhet däckar på en solstol och sover i typ två timmar. En simtur hann jag med innan förresten! Vaknar och har blivit nykter.. Ja, så har våran dag sett ut. Suttit på möte i vanlig ordning. Inte sålt ett skit. Vi är skitdåliga kamakis.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman!

Vad roligt att man får läsa mer om din resa nu när du bloggar igen :)



Jag har suttit på jobbet nu och läst alla inläggen jag missat och kommit fram till:

- Jag tjoade högst

- Tycker inte om den där maffiagreken

- Fanta och rosé är gott och inte fjårtiiz

- Bucket är ALDRIG en bra idé, uppenbarligen

- Coolt att du blivit portad

- Orutinerat att vara full innan båten avgår

- Har de ens Mc Donalds där ?!

- Fram med smajlet och börja sälj lite tickets!!



PUSS <3

2010-07-22 @ 11:37:34
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0