det blev ju ett inlägg iaf..

Kommer hem efter en kväll på barstreet. Är hungrig.. Orkar inte gå och handla så går ner till Ramona och frågar om hon har smör. Knackar på:
Hej, har du smör eller?
Aah.. i kylskåpet (hon sover) jag äter inte smörgåsar ändå..
Soft då äter du inte marmeladen heller?
Neeh.. är du ensam eller?
Nej, jag har med mig en kille som jag ska bjuda på marmeladmackor som en fet tjej mitt i natten liksom..

Börjar sen asgarva och går upp till mig. Resultatet? JORDENS godaste jävla marmeladmacka med (iofs frusen) ost, smör.. och ingenting att dricka. Funderar på att dricka upp Carros icetea och köpa nytt innan hon vaknar. Mer jag fick ut av den här kvällen var ett fett brännmärke på kinden av en cigarett av något jävla retard (räcker inte med det jag har i pannan liksom) och tanken om det skulle funka att bjuda en kille på marmeladmackor när man kom hem och sen skicka hem honom. Snacka om att göra intryck liksom. Jag hade blivit glad om jag fick det iaf... marmeladmackor alltså. Brännmärket hade jag kunnat klara mig utan och jag tror jag ska träffa några holländare på Jacksons imorgon.. Och just det ja, jag och Ramones ska klättra balkonger imorgon och sälja biljetter (lång historia). Tog också en bild med en holländare idag, jag som inte är med på kort nykter (för det ter sig så illa att jag faktiskt är nykter den här tiden på dygnet) men det var bara för att han var söt och sjöng en sockerbagare och lille katt på svenska, som hans svenska kompisar från sverige (han sa faktiskt så...) hade lärt honom. Jävligt rolig kille faktiskt!

Nu ska jag fösöka se slutet på Into the wild som jag började titta på tidigare.. Imorgon leka kamaki ute på stan.. kul kul..

Puss, längtar tills jag är i sverige igen! (och kan äta apelsinmarmelad, forest fruits liksom?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0