förresten..

Konversation mellan mig och min chef idag. Jag ringer honom efter att ha suttit och väntat på Island när vi skulle ha möte.

Jag: Hej det är Sofia! Ska vi ha möte idag?
Chef: Tjaa! Ja, neeeh, det pallar jag inte!
Jag: nej okej.. ska vi jobba på loungen idag?
chef: va? jobba? som vadå?
jag: Nej jag vet inte...
chef: nej nej, ni ska ju dricka rose med mig!
jag: aah okej, klart vi gör.. men vi ses sen då!
chef: klart vi gör! heej.


Hur skönt jobb? Här har man ställt in sig på att jobba så blir man tvingad att sitta i vip. hörnan.. Kommer bli sjukt drag idag, EBS eleverna har challenge mellan länderna. Imorgon får vi gratis resa till vattenlandet.. Återstår att se om vi kommer upp. Muhaha.

Full Moon partyt igår blev helt galet förresten! Jävlar vilket drag det var.. Berättar mer om det en annan dag för nu... 1, 2, 3, FANTA OCH ROSÉ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0