guess who´s back

Hallåå!

Jag är tillbaka på min egen blogg igen, alla tjoar.

Har varit iväg på en veckas "semester" och är nu hemma på kos igen. Flygresan ner gick superbra, hade en lite smått alkoholiserad tant (jag hoppas iaf att hon var det) som höll mig i handen när vi landade.. Haha. Och tre fjortisar som drack fanta och rosé hela vägen ner, skitjobbiga var dom förövrigt.

Är lite splittrad just nu, för jag har ett jobb på loungen, men vill jättegärna jobba på partycruise, och det blir lite svårt att kombinera dom två jobben eftersom båda går ut på att sälja biljetter.. Men det löser sig nog, det gör det alltid.

Har numera internet på hotellet så återkommer lite senare eller så..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0