no roots.

Får man vara lite negativ såhär en söndag på sin annars (super)positiva blogg?

Jag kommer komma hem till sverige utan någonting alls. Jag har inte en krona på kontot, jag har inget jobb och ingen lägenhet. Alla mina kläder, eller inte alla ens för några ligger kvar i min lägenhet, har jag slängt ner i en svart sopsäck som står hemma hos min syster. Ändå så mår jag såå jävla mycket bättre än vad jag någonsin gjort i mitt liv. Friii som en fågel. typ. Men en trisslottsvinst skulle inte vara helt fel heller..

Tur att man har världens bästa familj som man kan äta hos (någon som vill bjussa på middag när jag kommer tillbaka så är ni välkomna att fråga, haha ;) ) gjorde jag precis en smiley? Nåväl. Och världens bästa kompis som har sagt att jag självklart får bo med henne när jag kommer hem tills vi hittar en bättre lösning.

Som många vet, eller kanske har förstått, så har jag bestämt mig för att åka hem. Jag är absolut inte nöjd med Kos, skulle gärna stanna kvar. Men kan inte direkt bli som han hemlösa som bor på en av solbäddarna på jacksons liksom, vilket jag skulle behöva eftersom jag inte har pengar till hyran. Så har därför bestämt mig för att åka hem, och det känns skönt det med. Styra upp lite grejer och sådär.. jag fixar det!

Jaa jaaa... Det löser sig. Nu har allt blivit fuckat här.. man tjänar inte bra som kamakis. Men kul som fan har jag..

ÄH. Vi hörs när jag är på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

Jag blir iaf glad när jag hör att du ska åka hem!

Vi kan rensa min kyl någon dag när du är hemma tycker jag, hihi.



Allt kommer bli bra och lösa sig ska du se gumman!

Puss <3

2010-07-26 @ 11:07:37
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

ja jag veeeet, jag surfade in här en dag och blev överlycklig över att du hade börjat skriva igen, vi kanske kan bo på gatorna i sverige tillsammans i vinter, jag har ingen aning om hur länge jag blir utan nya pnegar, nåja.. jag saknar dig.

2010-07-26 @ 22:25:39
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0