på kos..

På Kos förlorar man alla sina principer. Och sin integritet.

Idag ska jag och Ramona till barstreet.. Vi har inte duschat och vi tänker inte göra det heller för vi har kommit fram till att det enda vi gör här är att; vakna, gå till jobbet på möte, kanske jobba någon timme beroende på vilken dag det är, gå hem, sova, duscha, äta och supa. I en enda härlig karusell.

Med andra ord känns det som att man inte orkar duscha.. Var det någon som sa turkdusch? Inte mig emot.

Förresten - lina är naken på barstreet, somliga av oss (inte jag) har varit i ruinerna mer än oss andra, mina skor sitter nog på någon lycklig taxichaufförs frus eller något, vad man gillar för sprit har liksom ingen mening längre, nu dricker man det som bjuds.. Men! Lakrits säger jag alltid nej till vilket brukar leda till att den stackarn som är med mig får dubbla shots mest hela tiden. Sen pratade jag och Ramones lite mer och insåg att vi faktiskt hunnit åka citytrain också. Så något annat har vi ändå gjort.. 20 min på nästan tre månader.. hur illa? Hihi.


Jag och världens bästa Ramona! Vi är Kos bästa duo.. oavsett.
(förövrigt var det här vår kontiki5 fest.. med gummibåt på Johans säng. Hahaha.. bilder på facebook!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0