We have a kackerlack in our room!


Såhär pigg var jag på min födelsedag efter mer än 20 shots och en bucket.. Men festen fortsatte trots allt på kvällen!


Hallelåja.

Kvällen igår slutade som alla andra kvällar har gjort den senaste veckan - preparty med Ramona, för mycket vodka, lite jobb, blev utbjudna av två norrmän på en drink (long island ice tea) vilken jag inte ens kunde smaka på för jag var alldeles för full för att ens sitta ner. Så det slutade med att jag satte mig ner och ställde mig upp med ungefär en minuts intervaller. Väldigt jobbigt. Norskarna försvann och sen satte vi oss på barstreet i vanlig ordning. Ramona spelar beerpong men jag sitter kvar på Upstairs av någon anledning.

Det enda som skiljde denna kväll från alla andra kvällar är att jag fick med mig mina skor hem och Ramona faktiskt fick med sig sina cigg. Vi tror att anledningen till att kvällen slutade "bra" var att vi inte var med varandra. Haha. Jag har ovanan att ta av mig skorna och sen gå därifrån, Ramona tappar sina cigg. Igår skulle vi ha koll på varandra men det gick ju tydligen bättre utan varandras "stöd". Kan tillägga också att vi är likadana när det gäller alkohol, vi slutar liksom aldrig riktigt dricka. Ingen bra kombination.

JUST DET! Herregud. Vi hade en stor kackerlacka på rummet. Men den är död nu. Hehehe. Jag har film på det men har fan inte med mig mobilsladden vilket är lite dumt, så ni får se det när jag är tillbaka i Sverige igen, eller något.. Jag missade all action inatt (imorse?) eftersom jag inte hade kommit hem än, men tydligen hade den här gigantiska kackerlackan visat sig någon gång på natten. Förstå min panik när jag har sovit på golvet i nästan en vecka liksom.. Jag och kackerlackan måste ha kommit varandra mycket nära. Mystiska utslag hade jag på magen en dag också och jag är övertygad över att det är Han som har vandrat på mig. Hursomhelst så mördade vi honom genom att någon, mycket oklart vem, hade fångat honom under våran bucket som vi har här hemma.. Så jag assisterar mordet genom att filma (någon måste ju liksom dokumentera) Carro lyfter bucketen och Ramona smashar honom med en spade. Han var en riktig luring för det verkade som att han var död, så alla pustar ut.. Sen attackerar han oss.. Sen slängde vi ned honom och spaden från balkongen. Hihi.


Haha här var det Togafest.. Har jag skrivit förresten att jag tappade min toga på barstreet och visade hela rumpan? Inte ett av mina stoltaste ögonblick.

Aa just det, jag tänkte att jag kanske skulle berätta om några grejer som har hänt här? Typ temafester, groove cruise, min födelsedag och sånt, men orkar ni läsa? Och har jag tillräckligt mycket minne för att printa ner det här.. Skulle iofs vara kul att ha i framtiden.  Vilka är ni som läser egentligen och tröttnar ni inte på all text? Haha.

Nu är det dags igen för att börja våra spektakulära förfester som går ut på att vi sitter med varsin grogg och spelar spel på varsin dator. Väldigt effektivt åtminstone..

Saknar MAT här nere. Puss!


Kommentarer
Postat av: anki

skriv skriv skriv!

2010-07-24 @ 12:20:13
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0