den andra mars (!) tvåtusentio, springtime

Hola alla fulingar.

ska jag göra som jag har en vana att göra varje ny månad? Herregud, är det redan mars?! Fan va tiden går fort, känns som att jag inte hinner med..

Så, då var det sagt, för den här månaden iallafall. Det var väl trevligt!

De senaste dagarna har varit fulla av jobb, kärlek, desire, inspiration och.. Inte så mycket mer. Men sen samtidigt, vad kan man begära av sista helgen i februari? JO, en fet jävla partyhelg! Haha, nej jag bara driver, men visst var det lite fest. Torsdag var det bryggan (sjukt underskattat, det är nästan alltid roligt där), i fredags var vi på KC vill jag minnas och i lördags chockade jag mig själv med att superkröka efter jobbet (haha, jag slutar 00.15) och sen drog vi  ut en stund. Inte mycket uteliv att hurra för i lördags då säkerligen halva märsta låg hemma och var bakis, men man måste ju faktiskt utnyttja sitt liv till fullo. Följde med Ahli hem och sov där natten till söndag och vaknade lite lagom förvirrad och undrade smått vart jag var. Hoho.

Vad annars? Vi har börjat simma! När jag skriver vi så kan ni läsa jag och Ahli. Det är skönt, man blir helt slut i kroppen på ett skönt sätt. Har varit lite väl slapp på senaste så imorgon är det gymmet som gäller..

Förresten, jag är inget "modefreak" på något vis, men någonting måste jag fan ha gjort rätt, för så mycket komplimanger som jag får när jag har mina spetsleggings på mig har jag aldrig varit med om förut! Vakten kallade dem "tjooooock me nice" (tack för den), killar har kommenterat dem (hur ofta får man komplimanger för kläder man har på sig liksom?) och till och med tjejer har kommit fram och sagt att dom är sjukt snygga.
Mmmh, nöjd, det är jag, då de fantastiska leggingsen faktiskt var ett impulsköp på rea för 99 kr, gotta love that. Perfekta för mig också som är strikt strumpbyxemotståndare, jag verkligen hatar det. Går hellre barbent, oavsett om det är mitt i vintern. Då är dessa perfekta, för de täcker fast känns inte för påklädda. Haha. Ja. Ni vet ju, jag gillar inte för mycket kläder. Inget nytt där.

Långt inlägg om precis ingenting. Nu ska jag nog krypa ner i sängen med mina cats för dom är skitjobbiga och ligger på mina armar, så det har tagit skitlång tid att skriva det här inlägget. Godnatt vänner!


min bakgrundsbild på mobilen, får mig att tänka på en bättre morgondag. Ahli säg till om du vill att jag ska ta bort bilden :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

en är 95 och den andra 93a... hahahaha

2010-03-03 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0