den åttonde mars tvåtusentio, pain

Vilken smärta jag har utstått idag! Jag som alltid sett mig som "tuff" fick helt enkelt se mig slagen när jag låg där och svor. När den var klar och han sprutade på med sprit trodde jag ärligt att jag skulle DÖ och gå upp i brygga (fast tvärtom, gå upp i brygga sen dö), för det var ungefär som att jag brändes upp. Men är ruskigt nöjd, det hade inte kunnat bli bättre.

Ja just det, jag har tatuerat mig, haha. Gjorde en cover på den under bröstet, för som de flesta vet så är den felstavad.. Eller var! Nu syns den inte, om man inte tittar riktigt noga. Den nya är typ "grenar" med körsbärsblommor i en jäkligt sjysst färg. Den är målad på fri hand direkt på kroppen så den är minst sagt unik. Riktigt snyggt för att vara en cover, vilket alla på studion sa också! Och det känns ju bra att det inte bara är en person som gillade den.. hehe. Helt kär i de rosa nyanserna, mumma..

Hursom, nu har jag bestämt mig - det här var min sista tatuering på ett bra tag. Dels för att jag inte har något speciellt jag vill göra men också för att jag höll på att dö idag. Visserligen var det ett smärtsamt ställe och den är dessutom mycket större jämfört med mina andra, så det beror väl på det. För jag har inte blivit en mes!

Det var trevliga nästan fyra timmar på studion, trots smärtan så har jag skrattat nästan oavbrutet.. Bra ställe det där.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0