den nittonde mars tvåtusentio

Kan ju erkänna att jag för första gången känner mig så jävla sjuk att jag inte vill jobba. Jag blir aldrig sjuk. Det är liksom en oskriven regel.. Eller sjuk, ja, men inte förkyld. Det är bara alla andra med sämst immunförsvar som blir det. Men nu får jag väl se mig själv slagen av det här helvetiska förkylningsskiten som gör att jag nyser femton gånger i minuten, hostar sönder mig själv och alla andra och snorar som ett annat dagisbarn liksom. Nu börjar jag dessutom känna mig varm, om jag har feber så ska jag ärligt gå och gräva ner mig någonstans. Förslagsvis ute ¨på gården, för då lär jag ju inte bli ännu sjukare..

Vart fan är kuckelimuckmedicinien när man behöver den?

Kommentarer
Postat av: anki

bli frisk! :)

2010-03-21 @ 17:58:36
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0