den sjunde mars tvåtusentio, it's empty

Det verkar som en god idé att gå och lägga sig istället för att sitta och äta mackor, men vad gör jag? Jo, jag gör några mackor till. Men en sak ska ni ha klart för er - det är sjukt överskattat att sitta hemma en kväll när man kan umgås med folk som man mår bra av. Men det är en annan femma.

Jag har något irriterande i mitt högra öga.. en bulle? nej..

Anledningen till att jag inte har bloggat (tänker inte direkt be om ursäkt, för det känns inte som ni saknat mig) är helt enkelt för att jag inte har varit hemma tillräckligt länge för att göra det. Och jag har inte velat heller.

Jag tror jag har druckit för mycket att min kropp har glömt hur det är att vara nykter. Jag ger det några dagar, sen är det över! Annan abstinens, jaa. Men nej.

Jävligt flummigt inlägg, sorry för det. But I'm ALIVE!

okej. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0