den tjugofjärde mars tvåtusentio


Hej hå!

Här sitter jag och är jättehungrig. Kan verkligen inte sluta äta! Åt souvlaki till middag, fläskfilé (som förövrigt blev helt fucking PERFEKT, jag är en mästerkock) och ja, det går att steka fläskfilé så den blir äcklig. typ torr. Den här blev helt underbart saftig. Hehe. Nåväl. Till det åt jag sallad och tzatziki.. Sen var jag ännu mer hungrig. Jag kan inte sluta. Jag måste äta hela tiden annars dööör jag. Hihi nej skoja bara.

Idag har jag varit på Statoilkurs, brand och räddning som den så fint heter. Så om någon av er känner för att få hjärtstopp eller bli medvetslösa så bli det när jag är i närheten för jag har nämligen utbildning i det nu. Utöver att blåsa liv i en plastdocka och göra HLR på den så släckte vi också bränder. Det var roligt, för eld är kul. I oss alla finns en pyroman, try to deny it but you know it's true! Så den var väl lärorik och faktiskt helt okej, jämfört med vad jag hade förväntat mig. Fick skjuts dit av min underbara bror, och hade tänkt åka hem kollektivt. Men! Döm om min förvåning när det dyker upp en roserstjej i lokalen, så dels hade jag en vän under kursen (haha vi skrattade mest åt mupparna som gick med oss, herregud vilka människor det finns) och plus så fick jag åka med henne till Märsta. Tack så mycket! Jag är inte så mycket för att åka tåg och buss, BUU.



Fan va skönt, nu släppte locket i mina öron. Sen jag blev förkyld känns det som att jag går med ett akvarium på huvudet, usch. Känner att jag skulle behöva gå ut och gå men jag har ingen att gå med och vet seriöst inte om jag orkar. Var ute en runda imorse, det var jobbigt.. Men riktigt skönt väder så klart värt det! Kan vi inte hoppas allihopa på att min förkylning försvinner innan helgen? Tack på förhand!

IMORGON ÄR DET TORSDAG BRUDAR! Och alla vet väl vad som händer då?
 
Puss (ps. Ahli imorgon vill ska jag sjunga Dagny! och shotfest i baren! hehehe.)

Kommentarer
Postat av: hanna

BILDEN ÄR INTE OKEJ!! ni lekte han tutt-snubben o jag lekte... ja... vadå?

2010-03-31 @ 08:19:57
URL: http://soyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0