den tjugosjätte mars tvåtusentio, happy friday

Hello

Idag är det fredag och som vilken fredag som helst så är jag lite smygbakis efter att ha varit på bryggan igår. Det har blivit en riktigt bra tradition! Det som inte var bra med gårdagen var att jag och Anna lyckades, på något vis, att dricka upp en hel Smirnoff vodka.. Eeh.. Vad hände där? Och det var inte så att vi var helt plakata efter det, utan det var liksom, lite "salongs" om man nu vill säga så. Skitsamma i mitt alkoholintag nu! Vi sjöng både Bohemian rhapsody och Dagny igår, mycket bra.. Jag trodde jag hade tappat bort mitt kort men jag hade glömt det i baren, haha. Älskar tequila rose shots, tjola!

Jag måste städa, diska, göra fint inför helgen. Är ledig som det ser ut nu iallafall så får se vart helgen tar mig. Men nu är det som sagt städning som gäller innan jag åker till jobbet runt tre.

Ha en fin dag alla ni som kikar in här och kom förbi på en fika ikväll om ni vill!

Puss

Kommentarer
Postat av: mackebus

...tant Sofia.. en öl nån dag?

2010-03-26 @ 12:37:13
URL: http://mackesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0