den tolfte mars tvåtusentio, sleepless


såhär såg jag inte ut idag men för någon månad sen. och jag är skitseriös på bilden.. faktiskt...


Hallå mina vänner.

Jag är just nu ett stört förvirrat mode, jag vågar till och med påstå att jag inte riktigt vet vilken dag det är. Förrän jag sitter på donken och äter frukost för någon timme sen och det står på tidningen att det är fredag. Men vad i! Det var ju precis torsdag. Sen minns jag, aah, ljuva minnen...

Vi drack igår. Jag drack vin (ni som känner mig vet att min vinfylla inte går att stoppa, första glaset går långsamt men sen skulle jag i princip kunna sitta under "tappkranen" på boxen.. mmh). Det resulterar i att jag inte känner mig full alls.. Börjar känna mig lite lullig.. Sen blir jag aprak. Alltså verkligen packad. Presenterade mig för min systers kompis som "Hej, Sofia.... Jag är skitfull". Kan man göra annat än att älska hur sjukt fjortis jag blir i kombination med alkohol! Men faktiskt, vi alla har väl en fjortis i oss.. Ja just det, händelseförloppet pågick från ahli och ner till bryggan - corner, med bil. Ja, men det jag skulle komma fram till, iochmed mitt förvirrade sinne, var att jag blev för full, åkte hem och sov vid tolv, vaknade halv tre och åkte på efterfest.. Sen har jag inte sovit så mycket mer.

Jag har nog tagit en paus från mitt liv känns det som. I love it, fastän jag inte prioriterar på samma sätt (typ äta, sömn...) så mår jag faktiskt bättre än på länge. Det beror väl på vad man omger sig av för folk.. Fast den negativa sidan av det här är att när jag är hemma blir jag så jävla rastlös att jag knappt kan sitta still.


Dagens plus - att Ahli bor inte ens en cigg ifrån mig. Alltså.. Jag hinner inte ens röka en cigg innan jag är framme. DET mina vänner, är ett fetingplus.

Dagens minus - Sigtuna kommuns jävla plogning som gör att det är isbacke (uppförsbacke) hela vägen till Ahli. Ja! Pensionären i mig kom fram, när jag tänker på mina jämlikar (pensionärerna, vi har ungefär samma problem med lederna osv). Jag gled ju bara ner, men om Agda 85 kommer så skulle hon dratta på tantrumpan. Aj.

HISS! McDonalds toasts. Åka bil. Kan man hissa sig själv? och tatueringar.. och sex.
DISS! Att börja må illa och att min tatuering flagnar så det ser ut som att den ska ramla av.

Nej om man ska sova, sen är det bara på't igen.. Haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0