det är det här som vi kallar för ingenting.

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har förändrats.. Och jag vet inte hur det blev så eller hur jag har blivit, jag vet inte vad jag vill eller vart jag ska (eller jo det vet jag men).. Jag vet inte vad jag ska göra.

Men jag kan inte ha det såhär, det är inte mitt "liv" jag lever, jag lever ett annat liv, och man utvecklas ju åt olika håll och jag vet fan inte vad jag snackar om. Undra om man kanske har ätit en haschbrown för mkt (hehehe anki skrev att hon skulle göra det till middag, whuuut?) eller vad som flög i mig? Jag vet inte.. Nu är det sådär igen, för mycket jag, behöver något/någon annan att fokusera på..

Jag hatar när känslorna slits åt olika håll och hjärtat inte riktigt hänger med och vet vilken väg den ska ta, antingen kan man gå den vägen man alltid har gått och vara trygg och veta att man hittar hem, eller så tar man den där idiotiska vägen som går genom både skog, snår, över vatten och i mörka gränder och riskerar allt man har, bara för att se om den vägen kanske trots allt är bättre och ger dig en kick. För man kan ju aldrig veta om man inte provar..

Jag HATAR mina tankar just nu. Att jag inte kan göra handling av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0