fyrtiofyra dagar, fuck!

Jag har inte kunnat träna på ett par dagar nu på grund av min förkylning, men såfort jag kan andas genom näsan igen eller ta några steg utan att få en hostattack, så lovar jag er att det är jag som kommer att RÅHÄNGA på gymmet. och i simhallen. För jag har ett klippkort där hehe, och det är så satans skönt att simma. Så om man inte hinner gymma på dagen så kan man simma på kvällen (för att ens försöka ta sig in på gymmet kvällstid är som att ta självmord, ungefär. Värdelöst.) Känner att jag borde strukturera min träning, Andréa (Gud)? Vart är du när man behöver lite hjälp?

Jag gillar min kropp. Eller jag borde vara nöjd med min kropp. Men om jag struntar i att träna och slarvar med maten ett tag så syns det direkt. Det enda som egentligen har funkat för mig för att gå ner i vikt är att sluta med kolhydraterna. Men det är ju inte heller hållbart eftersom jag är besatt av smörgåsar i alla former. Eller bara bröd i allmänhet. Men, när jag åt mindra kolhydrater så mådde jag bättre.. Jag blev aldrig sådär äckligt mätt, aldrig heller hungrig helt plötsligt utan det var mer balanserat. Det var nice, och det syntes på min kropp.

Det enda jag egentligen har att mäta med är mina utomlandsresor. I Alanya var jag smal.. Jag kollar på bilder och tänker typ; vad fan hände? På ett år? För sen kommer kos, första rundan.. Då är jag absolut inte tjock (när är man tjock egentligen?) men man ser att jag har lagt på mig. Speciellt över magen och armarna.. Tyvärr inte på brösten, haha. Andra resan hade jag sett bilderna från första rundan och "tränat" stenhårt emellan dom.. Så den resan var jag jävligt snygg. Men sen kan man ju diskutera hur vi åt - det var ju min berömda kosdiet bestående av pepsi, vatten och cigg. Kom vi på att vi var hungriga så delade vi på en clubsandwich eller en pita.. ååh pita.. GOTT. Hursomhelst så vill jag försöka komma tillbaka till hur jag såg ut ungefär den 25 augusti 2009. Snart är sommaren här så jag är ganska sent ute. Men det klarar vi väl? Eller? Någon som är intresserad av hur det kommer gå för mig, så kan jag ju skriva ut det här.. Och inget tjat om att man ska vara nöjd som man är, för jag är inte nöjd förrän jag är nöjd och det är min kropp och jag som ska vara nöjd. Hoho.

Fan vad det här spårade, som vanligt. Men vad säger ni? Sugna på att veta hur det går?


Jatack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0