gissa vad jag glömde? he he he

Ja alltså, nu minns jag ju vad jag skulle skriva.

Tycker ni inte att det är fascinerande att folk på bilder i tidningen (t.ex. aftonbladet) alltid lyckas få till en speciell min? Det måste ligga en vetenskap bakom det där. Säger dom "nu måste du se ledsen ut" "se arg ut" eller gör man så av sig själv? Jag tänker framförallt på den här bilden. Mamman lyckas få till en "jag ör en ansvarsfull mamma som är sammanbiten just nu" och dottern visar verkligen "aj, min arm". Och ja, själva artikeln är helt hemsk.. Men ändå.

En annan skön sak som jag läste idag handlar om Plura från Eldkvarn. Hihi. Han "råkade" köpa några gram kokain. Han säger sen att det var dumt men mest en fyllegrej. Fan va skönt med någon som talar sanning! Tycker det är roligt att skylla på det som en fyllegrej, hihihi.. Men ja, man gör ju dumma saker på fyllan ibland så varför inte. Vill ni läsa så kan ni göra det här.

Hihi. Får jag terra er med en låt så tänker jag göra det. Men lyssna på den, för den är GRYM. Han fascinerar mig cuz he's a white man.. Men låter som renarama rastamannen. Hehe.. Lyssnade på den här säkert 5 gånger igår, på RAD.. Typ.. Stört att jag har lyssnat på UB40 i tusentals år, men aldrig hört den här.. Mystiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0