Ja, jag får hetsa!

Hets på min stackars lilla blogg idag, den hinner ju knappt med!

Är bara så jävla glad och ser ljuset i tunneln så att säga. Väntan är snart över och snart slipper jag er allihopa och det ska bara bli så jävla skönt! Mohaha.

Nu ska jag köpa cola, chips, dip och bli riktigt FET! Som en strandad vaaaaal. Om inte annat så funkar det alltid att skylla på att jag har mensvärk. För det har jag.. Eller inte. Men jag kunde ha haft. Lite choklad skulle sitta fint.. Klockan nio på trean så börjar det en film som vi ska se, jag, min boyfriend och min girlfriend. Söndasgmyspys. hahaha omg. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

vart ska du ?! (nyfikenienstrut) :)



puss!

2010-03-30 @ 19:53:27
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0