jag skulle andas i det tomrum som blev över.

Jag hatar min jävla mobiltelefon som lever sitt egna liv och stänger av sig med jämna mellanrum. Jag hatar den. Jag hatar att jag är sjuk och att jag inte har något vin hemma. Jag hatar att jag sitter hemma och stirrar in i väggen bara för att. Tände precis en lampa för att jag insåg att det faktiskt har blivit mörkt ute.

Jag HATAR snön. Hatar den.

Jag är inte på världens bästa humör alls, känner mig jävligt hatisk och utanför min kropp. Vill bara mörda någon eller gå och lägga mig under mitt täcke och komma fram i maj. Men just det, mitt täcke är sönder så det är dun över hela jävla sovrummet. Fan vilken bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0