kyckling på fredag.. tralala..


It was a good trip indeed.


Lagade världens godaste middag, Hur jag orkade med det är en helt annan fråga, men jag har iallafall sovit en stund på dagen. Efter mitt inlägg imorse gick jag inte och la mig.. Bara i någon minut, sen ringde mobilen och jag drog iväg igen. Mycket trevligt..

Hursomhelst, min middag blev baconinlindad kycklingfilé med cantadoue fyllning, pommesfrites, beasås och en sallad. Hur gott som helst, skitnöjd blev jag! Dumt av mig dock att dricka en burkcola innan jag skkulle äta, för jag blev typ mätt.. Men mm, gott var det.

Det känns som att jag skulle behöva duscha. Tror inte att jag är jättefräsch. Trots att jag faktiskt bytte kläder och fräschade till mig lite imorse mellan varven! Haha. eh nej, duschen var det ja. Kanske innan Malin kommer så jag inte skrämmer bort henne.. hihi. Vitlök har jag ätit också, ska stå helt ensam på dansgolvet ikväll med andra ord.

Som på Kos när vi var ute och åt, jag, Ahli och Emelie. Det var typ ENDA kvällen vi var ute och åt så då tänkte vi att vi skulle slå på stort.. Så vi beställer in en varsin tzatziki (dom är stora..) och bröd. Servitören typ, höjer på ögonbrynet och säger något i stil med "okay girls, you are going to be left alone on the barstreet tonight!"
Så blev det ju inte riktigt nu. Alla luktar vitlök. Som en riktigt stor kebabrulle hela landet liksom!

Puss på er, ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0