sunday, bloody sunday



Först och främst, vad är det med alla irländare? Haha. Igår var det en kille som försökte få med mig hem, han hade typ flyttat hit samma dag (varför dom nu stationerar ut en pilot som kör för ryanair här ute vid arlanda är ett mysterium och att han såg ut att vara typ 18 år och alltså ganska för ung för att vara pilot). Men cred ska han ha för att vara ihärdig! Jag avfärdade det med ett: "I'm not that kind of girl" (HAHA!) varav han kontrar med "usually it's not this hard..." Han syftade då på att få hem tjejer. Vilken uppfattning om oss flickor va, hoho.

Det var en bra kväll igår, och jag förstår om ni blir less på att höra om mina alkoholrelaterade problem MEN, jag har nu uppnått något fantastiskt - ingen baksmälla. Så från och med nu ska jag aldrig klaga på att jag känner mig gammal och gaggig och har blivit för gammal för att festa (eftersom jag har en tendens att drabbas av de värsta baksmällorna EVER). Och det var inte så att jag sparade på krutet (jag är inte den som spottar i glaset), så jag har två problem;
1. Jag drack oändliga mängder alkohol igår.
2. Jag kände mig knappt full.

Vilket leder mig till min slutsats att jag måste sluta dricka. Det har blivit för mycket på senaste, jaa.. När man inte längre blir bakfull och kan hälla i sig mer än vad man brukar utan att ens känna något (eller bli illamående för den delen) borde man bli lite orolig. Vilket jag blir. Men jag känner inte för att göra något åt det. Inte just nu. Det kommer en tid för det också, men nu vill jag bara ha roligt. Vilket jag har! Hatar folk som ska krångla när man festar, riktiga partypoopers.

Jag har mycket mer att skriva men för att ni inte ska hata mig och sucka över långa inlägg så delar jag upp det.

Puss!


mm, fräschare än såhär var jag igår. Den här kvällen har gett mig ett oförglömligt STORT ärr på knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0