..

Jag är supergrym!

Min högsta önskan är att jobba så mycket som möjligt bortsett från en kort period i början av december för då kan de tbli lite svårt. Men annars önskar jag jobba stenhårt fram tills i juni och sen fundilerar jag på att dra någonstans. Flytta alltså. Till någonstans där det finns mer kärlek och mindre ondska än här. Där människor är vänliga och där.. Ilska är något sällsynt. Inte något som dyker upp ständigt, varje dag, ett konstant närvarande i tillvaron. Det tär på mig och min energi. Folk tycker nog att jag är flummig.. Som pratar om energier hit och dit. Men om ni tänker efter så blir eran dag bättre om ni omger er av positiv energi i form av människor ni tycker om (nåväl det kan ju bli svårt, vi säger människor som ni kan stå ut med) och att ni gör något ni trivs med. Gör man inte det så är livet meningslöst.

Jag brinner för att jobba. Jag älskar att jobba. Så är det bara.. Jag älskar också att resa. Och det är ju enr elativt bra kombination - jobba som fan, resa som fan. Man måste ju inse sina begränsningar. Men jag har en deadline, efter december börjar jag spara pengar på riktigt. Det är det fan värt.. Men just nu är jag värd att leva.. Och då var det fan så värt att göra av med typ 10 000 på sprit, bensin, gräs och mat. Så blir det när man åker till Amsterdam..

HAHA.

Off I go mot nya äventyr. På återseende damer (och kanske någon enstaka herre i  form av min far? Ta det jag skriver med en nypa salt. Puss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0