Guten morgen meine freunde!

Har ju aldrig påstått att min tysak är särskilt bra..

Hej på er! Ni väldigt få trogna människor som står ut med min dåligt uppdaterade blogg. Det blir svårt när man inte har något internet och dessutom så har min trofaste dator som tjänade oss med dunkadunka musik på kos valt att gå i graven. Nåväl, enough said.

Jag har nu tagit mitt pick och pack (igen) och bor för tillfället hos Ahli. (Världens bästa tack tack tack) Som det ser ut nu så tror jag att jag kommer ha en egen lägenhet i december, absolut senast januari. Så det är ju roligt.

Kom hem från Norge (yes, kryssa av ett land till på attgörainnanmandörlistan) natten till måndags. Var lagom pigg när jag skulle upp till jobbet sen men låt gå för det för jag hade en GRYM helg verkligen. Vi körde till Norge på fredag eftermiddag, festade helt sjukt hela helgen och körde hem igen söndag kväll. Jag träffade alltså min udnerbara kos-familj! Dom som jag gick kursen med, som verkligen har blivit som systrar och bröder och.. ja fast inte riktigt så. Det är värre än ett big brother hus när vi alla ses.. På alla sätt och vis. Det händer sjuka grejer utan att man ens gör något och allt är bara så underbart när vi är tillsammans.

På fredagen blev vi hemma hela kvällen och hade hemmafest. De som hade festat hela kvällen gick ut en snabbis men kom sen tillbaka och festen fortsatte sent in på natten. Dagen efter går man upp och möts av alla mysiga människor sovandes lite här och där. Alla sov i princip i ett och samma rum - underbart! På lördagen klädde vi alla upp oss och gick ut och åt på restaurang. Helt klart restaurangens snyggaste crew (vi var ändå 16 pers, killarna i kostym och tjejerna med finklänningar). Vi började fundera på om vi inte skulle kunna få ett bord till alla men med tanke på hur vi såg ut så var det självklart att vi fick det. Observera att det inte var min tanke utan det var faktiskt Jonathan som sa det..

Bilresorna gick bra, jag hyrde en volvo v70 som var grymt kul att köra. Vi pumpade musik, mestadels 500 miles, om ni har sett how I met your mother så förstår ni vad jag menar.  Käkade snabbmat, pratade sex och körde bil och drack energidryck. Det var helt enkelt awesome.. Jag älskar min kosfamily.

Imorgon hämtar jag Sarah från Gävle på arlanda och efter jobbet när jag slutar så.. ja, då kör vi till amsterdam. Fan va soft.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0