I'm awesome

Ja det är jag ju, men det sa jag i förra inlägget också.

Nu är jag med två jobb! Perfekt. Drog en chansning och ringde och frågade nere på slottet i rosersberg om de behövde folk vilket de uppenbarligen gjorde. Ringde i tisdags, jobbade i onsdags och idag. Nu är jag inte bara statoil anställd utan även frukostkock/värdinna. Ganska soft av mig att få jobbet utan ett cv eller en intervju (eller ens relevant utbildning). Jag är stolt över mig själv. Man borde vara det lite oftare.

Annars.. Jag har umgåtts ganska mycket med min farmor på senaste. Hon är svincool! Det har hon alltid varit men man har inte alltid tagit sig tiden att umgås med henne. Men det är skönt att umgås med henne, vi kan verkligen prata om allt. Idag t.ex. pratade vi om ipods, T9 på mobilen, google och så försökte vi oss på att göra en latte på hennes espressomaskin. Det gick sådär, tills vi insåg vad vi gjorde fel. Att jag är ungefär lika teknisk som farmor är (fast hon är ändå väldigt uppdaterad) är också rätt roande.

Nåväl. Nu är allt som jag vill att det ska vara. Jag kommer kunna jobba typ när jag vill.. helt underbart. Inga sura miner, jag är så jävla tillfredsställd med min livssituation just nu och jag kommer aldrig klaga (aldrig säga aldrig någon gång kanske jag är supertrött på allt). Har tänkt ut världens bästa julklapp åt min mor också. Köpt en strippstång har jag gjort också så nu ska jag börja träna igen, ska inte låta handen stoppa mig denna gång.. Och snart blir det stor förändring.
Jag har knappt några vänner men det är väl lika bra - slippa alla skuldkänslor och "men guuud vi måste träffas snart gumman" till folk man inte ens orkar eller vill träffa. Jag älskar mina vänner men just nu har jag det bra som det är. Orkar inte med energislukare. Är ni lyckliga så är jag det!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0