ingen aning om vad för rubrik - älskar euroshoppers energidryck

Efter att inte ha gått i skolan nu på ett år (typ ett och ett halvt om man ska vara exakt vilket man ju ska) så känner jag hur min intelligens dalar! FYY jag hatar det. Jag läser böcker och sådär men det var först imorse när jag gick till bilen som jag parkerar vid gymnasiet som jag insåg att jag saknar att plugga. Men har inte orken eller viljan, än. Så tänkte kompromissa med mig själv och läsa något riktigt tråkigt. Typ matte!
Frågan är nu - kan man plugga på egen hand och sen bara tenta av den? Jag pallar inte med lektioner, har aldrig fått ut något av dem mer än att sitta och dagdrömma. Jag tänkte att jag ska läsa upp till matte D. Nu har jag bara matte A+B, och det känns ju lite.. Tråkigt. Om ni tycker jag verkar speedad så är det för att jag är det - jag har blivit beroende av energidryck.

Så om ni har något tips om man kanske kan läsa på distans (utan att vänta på att "terminen" ska börja för det är sååå jävla långsamt och då har jag förmodligen ändrat mig) så får ni gärna skriva här, smsa eller vad som helst. Skicka röksignaler vettja!

Vill också läsa ett språk. Men inte ett vanligt som typ.. spanska. Tänkte mig dels danska (för det låter så mysigt och så skulle det vara kul att prata när man är full), holländska för det är likt svenska men också mycket skojigare, plus dom har skitroliga efternamn där, ryska för att det skulle vara AWESOME att prata ryska på fyllan. Då skulle jag bara beställa vodka on the rocks utan is typ. Eller franska för att det är vackert men när fan skulle jag ha användning för det, och hur kul skulle det vara klockan fyra på natten? TYSKA! För det skulle jag kunna praktisera med min släkt (haha praktisera, inte träna liksom) och så låter det roligt.. Risken finns dock att jag skulle missbruka tyskan.. Oh well. Vad tycks?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0