kärlek.



Jag tycker att folk är alldeles för negativa. Jag har också varit där, absolut. Men man kommer till en punkt när man inser att det inte är hållbart i längden. Man blir inte lycklig av det. Och lycka är, tyvärr (?), något som alla strävar efter, medvetet eller omedvetet. Jag tänkte därför lista saker som gör mig glad, bara för att om jag någongång skulle falla tillbaka ner i det negativa kan jag läsa min blogg de senaste gångerna, minnas hur jag tänkte om allt och hur lycklig jag är.

UB40s musik. Egentligen all skön reagge. Isthé. Min mamma (oftast). När dom jag tycker om mår bra. Vitlöksbröd. Ahli. Gräs. Holland. Sprit. Att kunna jobba. Den krispiga luften på morgonen. burn energidryck. Robin. Mitt psyke. Att jag har stark karaktär och har slutat röka. Kärlek. All positiv energi man får när man öppnar ögonen på ett annat sätt. Att kunna resa, att ha den möjligheten. Mina jobb. Tatueringar. Min kropp för att den håller mig frisk trots att man behandlar den som man gör. Sex (eller bristen på det kanske?), mina fötter som står pall när jag jobbar och sen plågar jag dem i höga klackar.

Det får räcka för nu. Snart ska jag kramas med min mamma i fem minuter tills vi blir osams.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0