thoughts

Oj jag bara kastar ur mig inlägg som om jag vore en fanatisk bloggare!
Nä, inte riktigt, men ändå. Jag sitter nu i sängen och dricker frukost som består av en päron mer (den i tetrapack, mycket godare än 50 cl). Jag är hungrig men jag har inte någon ork eller lust att äta.. Alls. Börjar jobba klockan tre på statoil, det ska bli kul som fan. Älskar att jobba där. Även om jag idag känner mig.. Utanför mig själv.

Första dagen på länge som jag inte börjar tidigt! Så jag passade på att sova lite längre.. Och sen sitter jag här. Efter att ha suttit på facebook typ 20 min var jag redan uttråkad. Vad gör man när man är hemma egentligen förutom att sover och slappar? kan någon berätta för mig?

Nej, nu ska jag väl anstränga mig och försöka hitta på något att äta.. För det måste man ju. Annars dör man. Men det gör man ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0