...

Hatar att inte ha ekonomin för att shoppa när man vill! Inte för att jag ska, eller behöver, shoppa.. Men är ju en skillnad på att vilja och att behöva.. Och nu vill jag! Hehe.

Kanske några smålampor till vardagsrummet, några mysiga kuddar till soffan, nya härliga bäddset.. sängstomme!!! (krävs nog lite sparande för det, hooho) ljusslinga inför julen, något fint pynt som kan pryda ytterdörren, nya fluffiga handdukar, fina glas, jag saknar en ordentlig salladsskål (hej i-lands problem) massa ljuuus och annat mys att ha över öppna spisen (vad hände där liksom?)...
Annat man kan drömma om är ju fina rustika möbler som säkerligen kostar mer än en månadslön och det får nog vänta lilte, får nöja mig med ikea, så länge.. Fatta om man någon dag har råd att inreda sitt drömhem. Förresten, hur fan har folk råd? Är dom belånade upp till öronen? Det måste ju vara tråkigt.

Nog om det. Ska städa lite, sen kanske, kanske.. att jag åker och handlar.


Kommentarer
Postat av: Angie

Förra inlägget: tack hjärtat :), för jag antar att det var mig du menade? :)

Detta inlägg: vi sparar ihop, som du sa! :) i helgen tar vi en billig hemmakväll med vin och vänner, eller vad säger du?

2011-11-08 @ 22:49:20
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0